söndag 30 september 2007

En komisk syn på opera?

Här står jag med en mycket komisk uppsyn. Jag och J var på 'Zarah' på Folkoperan igår, efteråt åt vi på Lifestyle (där vi skrattade gott åt den pyttepyttelilla förrätten för 120:-). Operan var helt ok, men både J och jag hade förväntats oss fler och länge melodiösa musikpartier. Jag tycker väldigt mycket om opera, men har insett att det är sången & musiken som lockar och inte hela konceptet med 'pratsång' osv.
Däremot var kostymen superhärlig!

Själv bar jag denna prickiga lilla sak. En gammal klännig från HM, köpt kanske 03/04?

Nu ska jag städa. Oh, the glamour that is my life.

5 kommentarer:

Anonym sa...

rackarns vad snygg du är!

Anonym sa...

å vad fin du är!
snyggo :)

Anonym sa...

ååå smicker från mina två favvoblogg tjejer! :) tack flickor!!!

Anonym sa...

Härligt att du kan fynda i din egen garderob!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Anonym sa...

sophie: javisst är det!