torsdag 27 september 2007

Inside out





Var på en 90 minuters ansiktbehandling igår kväll på moonsun och den var HELT underbar. En jätteduktig och fin tjej som hette Jenny behandlade mig. Efteråt köpte jag upp mig på en del av deras hudvårdsortiment, då jag sen jag bestämt mig för att vara använda naturliga produkter på mitt ansikte. Jag köpte deras ansiktskräm, face refining lotion, olive cleansing och raspberry & aloe freshener spray samt fick en ansiktsolja av Jenny som jag ska använda på kvällar och innan morronduschen. Köpte dessutom nässlepulver som jag blandar i min morron smoothie. Gick hem och började slänga gamla produkter och ska ikväll ta itu med sminket. Ska köpa maschara och foundation av på moonsun. (Jag använder generellt inte foundation men under vintern kan jag känna mig lite blek och deras var väldigt skön. Fick prova den efter behandlingen.) Eftersom jag inte använder något annat smink än maschara och lite rouge känns det som om jag kan lägga lite pengar på dessa få produkter. Dessutom är de inte speciellt mycket dyrare än alla andra produkter på markanden. Rekommenderar starkt alla att tas sig råd att göra ansiktsbehandling hos dem 90 min för 750:- och då pratar man om yttre och inre hälsa, tips och råd, får en underbar behandling samt en flaska olja blandad speciellt för sin hud.

1 kommentar:

Anonym sa...

nässelpulver i smoothie, nu är jag nyfiken! vad gör den?