onsdag 19 september 2007

Ilska och brist på luft

Aaaaarrrrggggh....
Arg i störst allmänhet.
Jag har blivit förolämpad på Svenskt Tenn.
Jag går inte ifrån detta utan en kamp.


Dessutom:
Jag har för lite tid, för lite ledigt och för lite lugn. Jag är trött. Jag kan inte andas i stan. Jag hinner inte med att göra saker som får mig att må bra. Jag har inte nog med semesterdagar kvar. Jag har ingen ork i kroppen. Hjärnan går på auto-pilot och det är aldrig hållbart. Jag måste få andas. Vara ledig på riktigt. Jag håller på att gå sönder.

Klänning: Monki
Strumpbyxor (prickiga!): Åhlens
Skor: Beyond Retro
Halsband: Geoart (kort) och gamalt (Långt)



4 kommentarer:

Sunflower sa...

Oj, vad hände på Svenskt Tenn??? Känner igen det där med trötthet, sutopilot, ingen ro och lugn... :( Hoppas du finner din ro snart!

Anonym sa...

usch. jag vill kidnappa dej till landet där du kan få tid och ro att göra precis vad du vill! och inte kan de skälla på dej sen på jobbet heller, vadå liksom inte kan du rå för att du blir kidnappad av en stor stark korean!

och åsså lite nyfiken vad dumma svenska tenn gjorde.

Anonym sa...

huva. den där känslan känner man ju igen. NÄR EGENTLIGEN går den över?

kram från en trött fröken

Anonym sa...

sunflower: jag ska berätta om svenskt tenn, förmodligen imorron. håll ut :)
miri: åh va rara du är. jag skulle verkligen uppskatta en kidnappning just nu... förhoppningsvis ska jag och sambo J åka ut på landet i helgen! :)
vintage darling: ja, NÄR?????