tisdag 25 september 2007

Today is the day

Idag ska jag ner till Svenskt Tenn. Jag är skitnervös. Kommer de vara snälla eller snorkiga? Kommer jag nånsin kunna (eller vilja) besöka butiken efter idag? Kommer jag komma hem med en fin Svenskt Tenn bag eller tomhänt och besviken?
Jag kommer att ha en kollega med mig, för ensam kan jag inte gå ner dit. Då är jag rädd att bli trampad på.

Det är roligt hur jag vet precis vad andra ska säga och göra men när det kommer till mig själv så tappar jag allt självförtroende och får en motståndskraft som en disktrasa.

Idag: Klänning från Åhléns, skärp HM (?), skor från Beyond Retro.

ps. fortsättning följer...

3 kommentarer:

Sunflower sa...

Det var annorlunda och snygg att du flyttat skärpet ner till höfterna! :)

Anonym sa...

håller med sunflower här ovan, skärpets position är skitsnygg, hela du andas liksom 20tal å det är ju bara så galant :)

Anonym sa...

tack girls! :) jag älskar visseligen höga midjor, men just nu känns det som en jag fått en liten överdosering och måste få balansera ut det hela. och 20talet är ju sååå fint!