fredag 28 september 2007

Underbara rabattvara


Nu är det avslutat. Nu orkar jag inte mer av Svenskt Tenn tjafs. Jag skiter i om galna tanten fick sig en tillsägelse eller inte. Jag skiter i om de sitter och skrattar åt att jag, trots behandligen jag fick, ändå köpte en väska. Jag skiter i att jag inte fick en väska gratis eller att rabatten inte var så stor som jag hade hoppats. Jag skiter i det för att jag har bestämt mig för att jag vill känna posetivitet istället för neggokänslor. Jag har köpt en u n d e r b a r väska med 20% rabatt (880:- istället för 1100:-). Varsågod att titta och avundas :)




7 kommentarer:

Anonym sa...

880 kr för den fula väskan? Oj...

Anonym sa...

tur att smaken är som baken :)

Anonym sa...

Superfin! Härliga färger! =)

Anonym sa...

åh vad fin! Anonym är en stor tönt som borde lära sig att man ska stå för sina åsikter!

Anonym sa...

Helt underbart mönster! Nu blev jag allt lite avis;)

Anonym sa...

Ohh jag älskar svenskt tenn! Min mami lärde upp mig redan sedan barnsben att älska allt vad Josef Frank heter och jag kan inte låta bli att klämma på tygerna så fort jag ser dem. Så otroligt vackra! Så fint i höst dessutom med de mönstrade väskorna ju. :)Jag är väldigt sugen på manhattanväskan men en av de mer klassiska med blommor är nog det ändå som hägrar mest.

Anonym sa...

amanda: visst är den!
underbaraclara: jajamensan. tönt utan smak dessutom ;)
frksötsur: hihi kul att kunna göra nån avis...! det brukar vara min roll :)
kajsa: jag ska erkänna att jag fingrade på manhattan, men sen blev det tilslut den här. den är mer jag. men manhattan är underbar!