fredag 28 september 2007

Uppgörelsen
















Jahap. Då har jag på ynka 24 h brutet mitt löfte om ingen shopping eftersom när jag skrev det inte tänkte på SvenskTenn-historien då jag (i motsats till vad det verkar på denna site då varannat inlägg handlat om ST sista tiden) undviker att tänka på den historien.

Men Shit! Vilken fin väska jag har nu.... Den ligger i påsen och bara längtar att läggas upp på bloggen!

Den mindre ytliga delen av mig (som i motsats till vad det verkar på denna site är mycket större än den ytliga) bär rött idag. Jag tror ni vet varför.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så snygg och fin! Jag älskar dina bilder: bra poser, roliga miner, fina kläder och inte så plastigt. Jag tycker jättemycket om bloggen. Dessutom håller jag på dig om att du ska vara glad för väskan och lägga allt annat bakom dig. Det mår du bättre av.

Anonym sa...

åh tack , jag blir så glad och rörd :) kul att någon annan än jag gillar min blogg :)