fredag 14 augusti 2009

Sudda sudda sudda bort din sura min


Första natten helt själva gick bra. Jag gick inte på toa förrens 5-tiden, men annars är jag nöjd. Men ikväll kommer Johan hem. Han är saknad...

Idag gick vi en promenad med Susanne och Stina nere vid vattnet för att sen glida upp till Babyproffsen på Hornsgatan och köpa tvättlappar (jag) och barnbestick (Susanne). Efter det gick vi till Ringen där vi åt sushi och kollade barnkläder på HM. Allt det här fick mig att känna mig som en rikigt lattemamma. Men det är ok. Jag är ju typ det. Fast snyggare och coolare :)

Fick inte till nån riktigt bra bild idag då Elsie började skrika när jag skulle fota. Först är jag suddig och sen med en missnöjd Elsie. Men ni ser väl ungefär hur jag ser ut. Allt är från HM, utom skorna såklart... Funkade mycket bra att amma i. Jag lär mig. Och som efterfrågat ska jag när tid finns samla ihop mina ammningskläd-tips och lägga ut.

1 kommentar:

Julia sa...

Hej, Jag ville bara säga att jag tycker att ni är fina.