fredag 21 januari 2011

Deg

Igår var jag på en gudomlig massage på mitt favoritställe Moonsun. De använder sig av naturliga och ekologiska produkter och är dessutom supergulliga och jätteduktiga. Jenny masserade mig i en sån gravidbänk med hål för magen. Ligga på mage är så underskattat. Jag höll på att somna flera gånger under den knappa timmen hon knådade min värkande rygg, trötta ben och förslappade armar.
Efteråt kände jag mig som en ny människa. Kroppen kändes lixom... befriad på nåt sätt. Nu ska jag göra yogarörelser varje kväll och om en vecka ska jag försöka göra det både morgon och kväll. Om kroppen vill det vill säga.




Bor du i Stockholm och vill ha hjälp med ekologisk hudvård, gå på ljuvlig massage eller en ansiktsbehandling, allt med ekologiska och naturliga produkter kan jag varmt rekommendera Moonsun.

Inga kommentarer: