tisdag 28 september 2010

17 + 0 = rakt in i 18de veckan!

Jahapp, nu var det tisdag och det betyder en ny vecka i graviditeten. Om två veckor är det Ultraljud, längtar så in i helvete. Ibland får jag panik och tänker att bebisen inte lever längre. Att något har hänt. Att något är fel. Det är normalt. Det är normalt att få panik när man bär nåt så viktigt i magen.

Jag ser ut ungefär som för två veckor sen. Inte så jättestor skillnad. Beror nog på att jag egentligen inte har så stor mage, utan mest går och slappnar av låter allt hänga. Längtar lite efter riktigt put nu. Fan. Man är aldrig nöjd..!

Idag ska jag:
-Köpa kardborreband
-Sy fast kardborrebanden för hand på tre jätteugglalalas

Förutom detta ska jag fortsätta som vanligt och sy vidare på de som ligger och väntar och klippa till de som ligger på tillväxt. It's a good life.



Inga kommentarer: