söndag 5 september 2010

Mammastuff

I helgen köpte jag mammatrosor och mammaleggings och mammastrumpbyxor. Imorgon bitti kl 07 har vi tvätttid så förhoppningsvis kan jag använda nåt av det på jobbet (börjar 12 på måndagar) och kanske känna mig fin och ta en outfitbild. Tack för alla tips!!

Efter shoppingrundan (som egentligen inte var en runda utan mer åhlens-lindex-hm-hem) var jag helt slut och kunde varken prata eller röra mig på tre timmar. Jag klarar inte mycket vissa dagar. Idag har jag varit svag hela dagen, men vi kom iväg till Skånegläntan för en halvtimmes lek och Ica för middagshandligen iaf, alla tre. Magen är stor på mig, men är mest svullen fortfarande. På tisdag går jag in i v 15. Efter det kan man känna fosterrörelser. Jag längtar. Och till ultraljudet, åh vad jag längtar till ultraljudet. Jag vill se vår lilla.

Just det. Glöm inte kolla in mina Tradera-auktioner. Inga sålda kläder; inga gravidjeans.

ps. nån som vet hur man syr egna mammatajts? TIPS!?!?!

Inga kommentarer: