torsdag 16 september 2010

Kiss, bajs och drömmar

Drömde i natt att jag 'tjuvläste' bloggar som jag inte 'får'. Jag läste och läste tills ögona blödde. Kände jag avund? Vet ej. Kom aldrig så långt i drömmen. Minns bara att jag frossade i glassiga inlägg och flådiga bilder.

Tog en välförtjänt sovmorgon idag. Vaknade först 6 och gav katterna mat. Sen 7 men somnade om. Gick inte upp förrens 8.45 när byggubbarna ringde på dörren. Tur det, annars hade jag nog legat där fortfarande. Nu ska jag till syateljen/kontoret/studion (vad fan ska jag kalla den, allt låter så pretto, hjälp mig!) och jobba jobba jobba. Skissa på en Uggblablabla, sy ihop massa nya Ugglalalas och fixa i ordningen massa stora Ugglalalas som ska till min pappas (och även mitt just nu) jobb och deras barnhörna.

Sigge kissade ner min påse med tyger jag skulle skänka till Erikshjälpen och bajsade ner hallmatten. Jag fruktar det värsta, men i bästa fall var det en engånggrej i protest för att han saknar Johan. Ångest om han gör om det. Katter som kissar och bajsar inne, men inte på lådan, mår inte bra... Jävla Sigge. Må bra för i helevete. Jag älskar dig juh kattskrälle.

4 kommentarer:

Kicki sa...

Hej1 Ville bara tipsa dig om att det just nu är en artikelserie om "avudn" i DN. Andra delen finns i dagens tidning men den första var i går. Finns säkert på nätet :). Ha det bra!

Kicki sa...

Hej! Ville bara tipsa dig om att det just nu är en artikelserie om "avudn" i DN. Andra delen finns i dagens tidning men den första var i går. Finns säkert på nätet :). Ha det bra!

Sophie sa...

Dubbel tack Kicki! Jag har fått ett par tips som denna artikel, men inte hunnit läsa den ännu, ska göra det idag :) TackTack!

Klara sa...

Fint!