onsdag 2 mars 2011

Faaaaaaaasssshion!


Något jag letat febrilt efter senaste halvåret (ja, inte så febrilt sista 1-2 månaderna om man ser till när jag sist hade tid/möjlighet/ork att ta mig till en secondhandaffär) är gulrandiga tyger till Ugglalala. Älskar gult och älskar gulrandigt, speciellt "tjockrandigt". Den här bodyn skulle jag vilja köpa en till Elsie och en till Dutten för den är så attans fin. Men jag tror att om jag är smart så önskar jag mig den till Dutten eftersom Elsies kläder får hårda törnar på da... f'låt förskolan och bör vara av de mörkare eller mer mönstrade slaget för att klara en dag där. Dutten kommer ju mest kräkas och bajsa ner sig och det... hhmmm... bajs är brunt och rätt svårt att få bort... ÄRSH! Bajsdetsamma, jag vill ju själv ha en egen gulrandig tröja (om du ser nån där ute, let me know! Alternativt så köper du den i present till mig, men du gör som du vill) så nog ska vi klara av att tvätta bort lite bajs och sånt!

Så, summa summarum; Jag önskar mig 3 stycken av denna body, en i stl 62 en i stl 86 och en i stl 38/40 (jag vet ju inte hur jag kommer se ut efter förlossningen så bäst att inte ta en 36:a å visa alla valkarna tänker jag). Den sistnämnda behöver inte komma från Åhlens som den här ovan gör. (Och helst inte med knäppning, jag kommer vara känslig nog där nere. Vill inte dit och trycka in knappar och grejer.)


Inga kommentarer: