torsdag 10 mars 2011

Hjälp

En av mina finaste vänner har haft maximal otur. En brand startade i deras grannes lägenhet och röken förstörde även mina vänners lägenhet... som nu måste totalsaneras. De behöver en lägenhet att hyra i ca 2 månader from idag.

Jag vet hur jobbigt det måste kännas att behöva lämna sitt hem, men att inte alla sina saker och kläder och inte kunna komma hem på flera månader. Inte för att det går att jämföra på något sätt, men när vi stamrenoverade förra sommaren och inte kunde bo hemma på drygt två månader mådde jag jättedåligt. Och så på det veta att alla ens saker kanske måste bytas ut pga rökskador... Nej ursh. Jag får ont i magen för deras skull.

De har dessutom en 10 månaders bebis, så det är liten fin småbarnsfamilj som drabbats vilket gör det hela ännu jobbigare...

Så, OM DU KÄNNER TILL EN 2-3a i centrala Sthlm i ca 2mån från och med idag de kan hyra får du gärna höra av dig till mig! Önskemål: Innanför tullarna, hiss och minst en 2a. De är skötsamma, rökfria, inga husdjur och världens bästa småbarnsfamilj.

Inga kommentarer: