lördag 7 februari 2009

Jag är inte full

Jag har väldiga problem med min mac just nu. 'Startskivan är full' heter det och jag tömmer och tömmer, men programmen stänger ner sig och fånar sig ändå. Det räcker tydligen inte. Jag vill flytta ut en massa bilder och filmer, men min externa hårddisk är hos klipparen (med min kortfilm i sig). Och att bränna ner dem på ännu en cd-skiva vill jag undvika (jag har runt 26 stycken med alla mina digitala bilder sen början av seklet). Så alla mina fina bilder jag tog idag får vänta. Måste fixa den här mac-röran först. Så här såg jag iallafall ut när jag fikade på Saturnus, promenerade till Nordiska museet och sen snurrade runt i den stora bygganden i ett par timmar. Thjo.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej du, jag har samma problem med min mac. Testa också tömma ditt cachminne för webbläsaren. Det kan också funka.

Mia