måndag 23 februari 2009

T-shirts fur alle

Den här fina t-shirten köpte jag till Partymannen förra veckan (för att han är så söt) för 279 kr. Den är i 100% ekologisk bomull från T-shirt store som har butik på Götgatan men även finns på nätet. De har fantastisk många fina och många är i ekologisk bomull (dock inte alla).

Partymannen blev jätteglad, men tyckte det var för lång så vi gick tillbaka med den och fick då det fantastiska tipset av tjejen i butiken att klippa av den längts ner till valfri längd. T-shirten rullar automatisk upp sig lite grann och får en 'vintagelook' (her words, not mine). Och det funkade! Så jag klippte upp partymannes och en av mina egna och det blev fint. Kanske har min imorron :)


Snart köper jag nog en till mig själv oxå. Rätt sugen på denna:

1 kommentar:

HELLO TIGER! sa...

Den med klockorna är riktigt snygg! Buy buy!