söndag 15 februari 2009

Obesvarad kärlek



I lördags tog Partymannen ut mig på en för mig okänt utflykt. Han ville att vi skulle göra nåt som jag inte fick veta innan (så nära en överaskning man kan komma utan att riktigt 'överaska'). Jag älskar sånt! Överaskningar, hemlisar, okända 'äventyr' mm. Det blev iallafall 'Obesvarad kärlek' på Intiman. Den var härlig. Lite sköna skratt, fin musik (ja, tom sången kändes fin på något sätt) och framför allt; underbar kostym! Det är Lars-Åke Wilhelmsson som gjort kostymen och den var superhärlig! Tyvärr hittade jag inga bättre bilder på det än dessa, men föreställningen var en fröjd för ögat och örat. Sista sångnummret så grät jag. Om det beror på att det var rörande eller att jag är överkänslig pga av min graviditet kan jag inte svara och skiter rätt hårt i. Det var härligt att tåras upp av musik i den mörka salongen.

Bilder lånade från babsan.se

Inga kommentarer: