måndag 8 juni 2009

Det här kan jag tänka mig göra igen


Länk

Bilderna tillhör Arbetarbladet.

Så här fint blev moderepotaget som Joanna gjorde för Arbetarbladet. Alla bilderna är lånade från deras hemsida, gå in och kolla in resten och läs vart allt är ifrån och priser. (Det går att köpa tidningen oxå, men om man inte bor i Gävle-trakten måste man in i butiker med större tidningsutbud.) På Joannas blogg, här och här, finns lite 'behind the scenes'-bilder om man vill se mer. Jag är personligen extra förtjust i den röda klänningen jag bär på nedersta bilden, jeansklänningen Therese (Grattis till sonen!!!) bär på samma bild och Norass rosa skjorta på översta bilden. Gå in och kolla in detaljer här. Det var en fantastiskt rolig dag som jag gärna skulle göra om (hint-hint till alla som vill ha gravid-modell, jag är bara 3 veckor till BF, skynda fynda snygga mig!). Igen, tack Joanna!


Inga kommentarer: