torsdag 25 juni 2009

Packkatter




4 kommentarer:

Ida sa...

Söta kissar!!! Det närmar sig! Mina allra bästa lyckönskningar inför flytten. Lova att du inte bär någonting själv nu!

Behöver ni fler kartonger (man behöver ALLTID fler kartonger!) så har vi ett gäng som ska säljas. Svinbra från Shurgaard. Har bara inte kommit mig för att få upp dem på blocket än... =)

Anonym sa...

vilken fantastisk teakbyrå bland alla flyttkartonger./alex

Sophie sa...

ida: tack, de är söta men fasligt busiga på nätterna just nu..! tack för kartongerbjudandet, vi har det under kontroll, men TACK ändå :)
Alex: tack! den heter Harald, efter den gamle mannen som fanns i mitt liv tills för ett par år sen då han tyvärr avled drygt 90 år. Fick den av hans dotter som är min mammas bästa väninna. jag ÄLSKAR den. kan vara min favvomöbel :)

Anonym sa...

Haha, kattskrällen alltså. Åker båt också.
Hur skulle man klara livet utan dem?