söndag 28 juni 2009

Nej, hörrni här blir inga barn gjorda

Parvel är kvar i magen. Buffar och bonkas gör det, men h*n är kvar.

Jag och Partymannen har sovit som på hotell hemma hos min Pappa och hans fru som inte bara låter oss bo här, utan dessutom gett oss deras underbara sovrum med stooor säng. Vi njuter.

Solen skiner och det ska bli 30 grader varmt idag. Jag hoppas ni får njuta av det ljuvliga vädret. Vi ska till gamla lägenheten och hämta små saker och sen till nya lägenheten. Mannen min ska montera ihop sängen och garderoben. Men det är inte beboligt där ännu, så vi har fått erbjudandet om att stanna hos Pappa tills köket är på plats på onsdag. (Hur gulligt som helst. Vet att Mamma skulle erbjuda samma sak. Mina snälla föräldrar. De är bäst, hörni det allihopa; BÄST!) Kanske blir så. Problemet är katterna. Vi kan inte ha dem hos Pappa pga av hans frus allergi så jag ska se om min förkylda bror ka ha dem ett par nätter till. De är där nu och de brukar älskar att vara hos Onkel Krister för han har ett roligt hem.

Nu är Partymannen klar och undrar om vi ska gå snart. Parvel buffas. Ja. Nu ska vi gå.

3 kommentarer:

Lena sa...

Lykke til med Parvel og flytting!

Atomflickan sa...

Skönt att höra att ni får så mycket hjälo och stöd med allt. Hoppas ni inte behöver vänta så länge på Parvel nu :).

Sophie sa...

Tack Lena!
Atomflickan: Tack och detsamma :)