onsdag 3 juni 2009

Hej, jag heter Orvar

Jag älskar att busa. Helst med snöret som har en mus med sandkorn i sig i ena ändan och en gammalt elastiskt hårband i andra ändan. Helst i soffan eller i sängen vill jag jaga snörets ända. När jag vill busa (vilket är mest hela tiden, utom när jag vill gosa eller sova) så tar jag snöret i munnen, går fram till husse och matte och lägger den vid deras fötter och säger åt dem att jag vill busa. Vi talar lite olika språk så jag får säga det några gånger innan de fattar. Så pratar vi en stund, om vart vi ska busa eller när vi ska busa (för dom är ofta upptagan med deras fåniga datorer). Men oftast brukar mina söta pip vinna och de busar med mig. Förutom när jag vill busa så pratar jag inte så mycket. Ligger mest och softar. Som på bilden. Den är inte tagen av självutlösare, utan av min matte. Jag kan ju inte fota. Jag är ju för 17 en katt.

2 kommentarer:

Jess sa...

hej där..undrar om jag mötte dig i stan igår? Hamngatan vid fem-tiden? hrm...väldigt lik dig annars.

Sophie sa...

Hej jess, nej, det var inte jag. jag höll mig på södermalm hela dagen. men jag har hört att jag har en dubbelgångare... hon måste oxå ha klippt av sig håret... :)