fredag 26 juni 2009

Fy 17


Idag var det för varmt för denna gravida kvinna. Och jag klarar ganska mycket värme. Men inte som gravid. Jag ville krypa ur mitt skinn i eftermiddags, jag trodde jag hade feber och skulle svimma... En kall smoohtieglass och 700 liter vatten senare mådde jag liiite bättre. Nu har jag (som vanligt) en massa förvärkar. Försöker kolla på Minority Report, men måste nog lägga mig i ett bad-trots att jag är svinvarm-för att få ner värkarna.

Vårt internet kommer inte att funka första tiden i nya lägenheten (Partymannen tror att vi har internet from 1 juli), så mina bloggmöjligheter kommer minska drastiskt. Jag hoppas kunna lösa det på nåt sätt, men vet inte hur och när. Men jag hoppas jag snart är tillbaka. Puss så länge.


Dagens renoverings/flyttbild:
Lilla sovrummet med alla kartonger som pojkarna körde dit igår.

2 kommentarer:

Estella sa...

Kommer sakna dina blogginlägg... lycka till med flytten och nästa gång kanske bebisen har kommit! Väntar med spänning på nästa blogginlägg :-)

Atomflickan sa...

Din stackare som har så mycket förvärkar :(. Lider med dig, men är samtidigt glad för att jag inte vet hur det känns. Vi får se vem av oss som får bebis först :). Väntar med spänning.