måndag 1 juni 2009

Om hakan mest

Idag har jag ätit frukost på en gräsmatta med min vän Anneli (som tagit denna fina bild på mig!), fått ett munsår ovanför hakan och köpt två kalkstensskivor till fönsterbräden till nya lägenheten. Och i alla hast fått en återbudstid hos moonsun för att vaxa benen i efm. Helst vill jag ligga hemma och klappa magen, men hår på ben och haka vill jag ha bort. Mest de på hakan. Hatar mina kolsvarta långa hårstrån på hakan. Och så fick jag lite dubbelhaka på bilden oxå. Ett jävla tjat om min haka idag. Jag hade en galen renoveringshelg. Berättar mer sen, måste åka till Gamla stan nu. Och visar bilder på framstegen vi gör, sakta men säkert! Tjoho!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Hej Sophie! Vet du, jag såg dig och Partymannen när ni satt utanför ett café eller kan det ha varit en restaurang på Ringvägen vid 19-tiden i kväll :). Jag skulle ha stannat och presenterat mig om det inte var för att jag hade så ont om tid. Ni såg jättefina ut! Lycka till med magen, kanske får ni barn samma dag som jag/vi fick vår förstfödde - den 7 juli. Men jag antar att du vill ha ut bebisen tidigare än så ;)./Kicki

Sophie sa...

Å va roligt! vi satt och åt sushi eftersom vår lägenhet är så skitig och odiskad att det inte gick att vara i den :) men du! nästa gång du ser mig; KOM FRAM! fatta va kul! tack snälla, och 7 juli låter rätt troligt och nej, den får gärna stanna där inne till den 7de så vi hinner renovera klart och flytta och packa upp oss lite :)