måndag 22 juni 2009

T-shirt och utelivlängtan

Två dagar i rad inomhus. Börjar blir väldigt trött på det. Ska ut och köpa frimärken och posta några brev idag. Måste ut. Solen skiner.

Dammet samlas i monsterhögar på golvet. Mamma kommer hit idag och ska hjälpa mig packa. I hallen står 8 flyttlådor (som Sigge redan börjat tugga på) som vi ska börja med. Förhoppningsvis kommer hon med en dammsugare. Våran är i nya lägenheten. Måste få bort det största monstern.

Tänker fortfarande på en superhärlig t-shirt från Monki. Men Monki ligger för långt bort (för mitt nuvarande tillstånd). Kan inte gå dit. Och har inget busskort. Och dessutom kan jag inte shoppa en massa, eftersom jag faktiskt är arbetslös. Hittar ingen bild på T-shirten eftersom Monkis hemsida inte tilllåter att jag kopierar deras bild. Annars skulle jag visa.

Men vill helst ligga på en filt i solen med en tidning. Men det kommer dröja. Fram och tillbaka till Pressbyrån får duga som utflykt idag.

1 kommentar:

Sköna Helena sa...

Hejsan! Högerklicka på monkibilden och välj sedan "view image in browser", så går det att kopiera därifrån. Jag shoppar MER än gärna för dig – vad är det annars för mening med att ha modebloggsvänner? :) Hoppas det går bra med flyttpackandet! Kram kram