torsdag 25 juni 2009

Parvel kommer inte gå med rumpan bar

Under packandet igår kväll, där Partymannen drar fram kasse efter kasse och frågar om han kan packa ner det och vad det är, insåg jag att Parvel har mer kläder än sin far (inte sin mor för det vore sinnessjukt, jag har ju kläder att fylla 3 butiker). Parvel har fått så mycket kläder att vi helt enkelt inte kommer hinna använda allt! Hur galet som helst! Lyxigt förstås! Men min kära mor belyste detta 'problem' igår. 'Folk' (jag vet inte riktigt vilka hon syftar på) kommer enligt henne vilja köpa presenter till Parvel när h*n kommit till världen och om vi har kläder så bör vi informera omvärlden om vad vi önskar oss istället. Mamma tyckte jag skulle skriva det på bloggen. Och eftersom jag sen ett par veckor tillbaka har fått in en massa familj och släkt som läsare så lyder jag min mor (vågar inte annat haha)och lägger ut en önskelista.

Men jag varnar er. Jag är som jag är. Min önskningar kan ses lite... Underliga. Så ta mig med en nypa salt och känns ingen KÖPPRESS. Vi blir lika glada om ni kommer förbi med en smarrig kanelgömma och fikar med oss. Om vi fått upp kaffebryggare vill säga. Annars får ni gärna köpa med er latte till alla :)


Så. Önskelista. Kommer. Strax.

Inga kommentarer: