torsdag 18 juni 2009

Jag bytte om innan jag började måla


Klänning: HM (På rea 149:-)
Skor: hasbeen.se
Kofta: Lindex

Idag har jag och pappa hämtat klinkers och köpt lister på Fredells, köp färg och annat jox på Börjes färg, hämtat fönsterbrädena på Södermalms Stenhuggeri och sen har Partymannen kommit och hjälpt pappa bära upp allt. Min faster kom till lägenheten och hjälpte oss att måla runt fönsterna och jag målade lite kökssnickerier. Jag kunde sitta på en stol och göra det, men efter drygt en timme var jag ändå slut. Pappa skjusade hem mig innan han satte igång med att spika lister. Jag har världens snällaste (och mest renoveringstokiga) pappa, ja, världens snällaste familj överhuvudtaget! Nu ligger jag och har 'mensvärk' i soffan och kollar på 'Smallville' med Sigge vid mina fötter. Så här:


2 kommentarer:

sofie s sa...

så tjusig!

maria sa...

så skönt :)

och som alltid är du
så stilig.
väldigt lustigt dock, inatt satt jag och kollade på hasbeen.se och funderade på vilken färg jag skulle slå till med! ;)
trivs du i dina träskor?

glad midsommar! :)