måndag 8 juni 2009

Tisdagstema efter renovering som höggravid: Sliten



I lördags kväll efter en heldag med renovering gick vi till en av Söders bästa grekkrogar, Faros, och firade Partymannens mamma som fyllt år. Jag åt deras ljuvliga oxfile med grönpepparsås. Jag är ingen köttälskare, jag äter nästan aldrig kött, men den här rätten... åh...ååååååååååh... aaaaaaaaaah... ja, ni förstår... Jag tog på mig min fina blommiga HMklänning, försökte sminka bort tröttheten och ignorera smärtan i rumpmusklerna och innanlåren. Det gick sådär. Mina ögon avslöjar att jag är såååå sliten (här kommer tisdagstemat från förra veckan in, lite sent, men ändå :)... Klänningen har så fina ärmar och är sval och skön. Dessutom misstänker jag att den kommer vara lika fin på ickegravidkroppen som den är över magen nu.

ps. ursäkta dåliga bilder, men vi var så trötta så vi orkade inte gå ut i trapphuset för att få lite bättre ljus till bilderna...


Inga kommentarer: