torsdag 17 december 2009

Det blev den här

Efter att ha slösat bort en dryg halvtimme av en anställds tid på Åhléns så gick jag och köpte en mineralfoundation av samma märke som jag all min annan hudvård. Det kändes som det enda sunda. Men jag visste inte att de gjorde mineralfoundation, utan gick in i min lokala återförsäljare av Dermanordprodukter för att köpa en hudkräm och råkade se att hon höll på att packa upp en trave minerealfoundations. Efter 3 minuters samtal om produkten och instruktioner om användningen bestämde jag mig för den och gick sen och lämnade tillbaka den jag hade köpte 10 minuter innan på Åhléns. Och jag är mycket nöjd. Jag har bara hunnit använda den 3 ggr men jag känner mig fräschare och lite piggare. Målet uppnått. (Och drygt 300 kr fattigare...)

1 kommentar:

Anonym sa...

300 kr är du värd, det är alla kvinnor.
Själv tröstköpte jag en ögoncreme för 275 kr, för det är vinter och synd om mig...

/Annika