söndag 6 december 2009

En ny vana?

bilden lånade jag härifrån

Jag har i alla tider varit en motståndare till foundations, känt att jag haft en ok hud och inte velat täcka den med en massa gegg. Men nu har tiden hunnit i kapp mig. På två sätt. Det första är att jag faktiskt blir äldre. Huden är inte lika fin som förut, jag har lite ringar under ögonen och är lite lagom grå i tonen. Sen har faktiskt produkterna blivit bättre om jag förstår proffsen rätt. Fått I.D minerals rekommenderad av flera. Finns det nåt som är bättre? Nån som dålig erfarenhet av I.D? Nån vis sminkperson får gärna sprida sin kunskap åt mitt håll...


5 kommentarer:

Anonym sa...

Alla pratar om ID - det ska tydligen vara någon form av mirakelmedel! Buy it!

Ulrika sa...

Jo, jag har provat I.D! Funkar alldeles utmärkt! Men precis lika bra funkar Isadora´s Mineral foundation Powder! Och det är MYCKET billigare! Börja med det!

Sophie sa...

tack för hjälpen! Ulrika; jag ska gå efter ditt råd och börja med isadora's! TacK!

Åsa sa...

Jag gillar mac!

julia sa...

www.madminerals.org

gillar deras produkter som tusan! billigare än ID, och många har fått allergier av ID´s foundation vet jag. tog ett tag för sminket att ramla ner i brevlådan (två-tre veckor) men lätt värt väntan! deras ögonskuggor sitter dessutom som berget och finns i hur många fina färger som helst!