onsdag 2 december 2009

Jag mötte Annika

Min läsare Annika altså. På HM i Ringen idag. Strosade runt och köpte två enkla toppar som visade sig sitta lika illa båda två när jag väl kom hem och provade dem. Måste lämnas åter. Men det får bli på fredag. För imorgon ska jag (om jag inte blir sämre inatt) åka till Norrköping och hälsa på mina vänner Max, Ditte och Lina. Förhoppningsvis kanske få titta in i nån av stans secondhandbutiker. Vi får se.

Och så måste jag börja träna. Jag är stel som ett kassaskåp. Promenera i alla ära, men jag behöver strecha och böja och hålla på.

Yoga. I miss you.

1 kommentar:

Anonym sa...

Glammiga ringen :-) sjukt tråkigt centrum, men det är bra att den finns.
Igår slapp jag för första gången på länge bli jagad av de där försäljarna som säljer anti-rynkkräm. Härmodagen följde en av dom efter mig. Vaffan, så rynkig är jag inte ännu.
(fast det är rätt komiskt när de kommer farande med -jag-skall-rädda-dig-från-rynkt-förfallet minen med en burk anstiktskräm i högsta hugg)
/Annika