måndag 21 december 2009

Mätt på Lydmar

Igår skulle Elsie, Johan och jag gått till Lydmar och ätit munch/liddag (lunch + middag) med Pappa och hans fru Britt, min bror och hans Agnes, men eftersom dutten hade haft en tuff natt bestämde vi att jag skulle gå själv. Men jag åt för både mig och Johan kan jag säga. Åt så jag storknade. Fransk råbiff till förrätt (AAAAAAAAAHHHH va gott!) och grillad tonfick med bla ingefära till varmrätt (divine!) och marängsussie till efterrätt. Jag var egentligen alldeles för mätt för efterrätt, men det sket jag i och mumsade på. När jag kom hem var jag lätt illamående och kändes mig mätt ändå tills imorse... Nu har jag fått Elsie att somna om och jag sitter går igenom bilder från förra årets resa till USA och västindienskryssningen. Kanske lägger upp några bilder sen. Ska skicka in en del för framkallning och klippa ihop allt det filmade till en enda lång film. Men hon lär bara sova en timme så det är bäst jag skynda mig. Inte blogga mer nu.

jeans: lindex
topp:hm
väst: hm
skor: vagabond
örhängen: jc
armband: ?


Inga kommentarer: