torsdag 21 april 2011

Bedrift

Gå och handla. Något ganska enkelt. Kan man tycka.

Det är det inte när man ska försöka ta med sig lilla H. Iaf i vagn. Sjal hade förmodligen funkat, men nu var det vagnträning på schemat. Han hatar det inte. Tror jag. Han började med att smågnälla till Ica. Inne på Ica började han att gråta som om han låg på tusen nålar. Stressad glömde jag det viktigaste, ny napp, och köpte massa glass ist. Jag tog upp och tröstade honom men var tvungen att lägga ner honom för att packa varor. Då plötsligt var det helt ok att ligga i vagnen. Hela vägen hem (ca 10 min) låg han och tittade på miniugglalalan!!! Och jag passade på att äta upp en av de nyköpta glassarna. Daim ned päron. Try it. Love it.









2 kommentarer:

Arne sa...

Vad ska jag göra för att få köpa en miniugglalala? Jag har miniugglalalabegär.

Sophie sa...

Maila mig så löser vi det genast!