lördag 16 april 2011

Plötsligt händer det...

Tack fina ni som kommenterat under mina smått hysteriska inlägg under gårdagen. Känns så skönt att höra om andras erfarenheter och allt ert pepp värmer mer än ni förstår. Jag kommer försöka vänja honom vid vagnen men vägrar han blir det sjal å börjar han vägra den lånar jag en bärsele å testar det. Men som en av er sa, allt kan inte kretsa kring en person längre, alla får anpassa sig. Både Helge å Elsie. Och framförallt jag.

Det smått ironiska är att jag efter all den paniken hade en BRA hämtning och Helge SOV - i vagnen!!! Han var vaken från Konsuminsidenten till ca 1430 då han -proppmätt- däckade i min famn å jag la ner honom i vagnen och bestämde mig för att chansa och hämta Elsie lite tidigare. Och det gick vägen!



Bananstund i vagnen

Och han fortsatte sova när vi kom hem! Jag fick sitta med min fina tjej (som mötte mig med en springkram när jag kom till dagis bara det gör dagen skimrande) å äta mellanmål. Sen lekte hon för sig själv i vardagsrummet länge och jag satt å njöt med Clas Ohlson katalogen i knät. Helge vaknade 30 min innan Johan kom hem men att amma räckte gott å väl för honom.

Så nästa gång blir väl kaos igen för att balansera upp det hela ;)

Inga kommentarer: