fredag 29 april 2011

Test

Maj gad. Kom just hem från ett 2-års kalas på gården hemma hos f-dags barnet. E var ledig från dagis. H sov visseligen en hel del men maken till frånvarande vuxen får man leta efter. Jag pratade typ inget. Utom lite med mina barn. Jag hann inte ens fota E när hon åt sin första glass.

E somnade o vagnen på väg hem men ligger nu i sin säng. H äter. Om en timme kommer mormor och hämtar E och jag kan förhoppningsvis pusta en stund... Jag är helt slut efter fm. Men nu vet jag att det går iaf. Mitt sällskap är inte så givande för andra vuxna men jag klarat!








3 kommentarer:

Anneli sa...

Åh vad du är bra! Heja!

Sophie sa...

tack!

Cecilia sa...

Du klarade det galant och det visste jag att du skulle. Vi andra pratade inte så mycket vi heller. Jag jobbade till klockan sex (drygt). Åkte till landet direkt efter. Vid tio gick mina ögon i kors.