tisdag 7 april 2009

090407 kl 10.32




Nyss hemkommen från arbetsförmedlningens infomöte.
Ursh.

Men nu var det gjort.
Nästa möte där är sista april. (2 månader innan beräknat förlossnings datum) Då ska jag träffa handläggare och diskutera hur man ska gå vidare... Eeeh... Ja, jag vet hur jag ska gå vidare med mitt liv, frågan är om de tycker att det är en bra ide.

Oh well. Det löser sig. Solen skiner ju. Då löser sig allt (känns det som).

Jeans: Topshop Maternity
Top: Lindex (kolla in fina knapparna upptill)
Ballerinaskor: Din sko (nya! billiga; 199kr!)
Halsband: 2hand, ärvda, presenter
Jacka: Sliten (och numera lite för liten) sak från HM
Väska: Svenskt Tenn
Halsduk: HM
Solglasögon: Hittade (!)

3 kommentarer:

Josefine sa...

Du är skitsnygg idag! Jag har också varit på AF idag. Väntan väntan väntan - gå till dator - ny nummerlapp - väntan väntan vänta. Jag känner ett visst hat mot förmedligen. Usch.

Sophie sa...

åh tackar miss muffin! och kan man känna annat än obehag inne på AF?

Ida sa...

Uuuu, jag ska också på ett sånt där meningsglöst infomöte snart, såklart, ser inte fram emot det!

Fin tröja har du iaf!!!