onsdag 29 april 2009

Töcken

Varit en tung dag idag. Mådde bra på fm, men efm var som ett töcken. Kajsa var här med sin vän och tittade på lägenheten. De är så söta och trevligt. Känns bra att ha den som hyresgäster. Hoppas det löser sig. När det gick la jag mig på soffan och läste, hade superont på magen trots att jag bara varit hemma hela eftermiddagen. Efter ett tag somnade jag med tidningen i handen och vaknade med samma huvudvärk som jag lagt mig med. Partymannen och jag skulle gå och handla prylar till städningen av lägenheten, men det fick vi skjuta på. Han kom hem med falukorv och potatis istället och efter att jag förstört potatismoset och han bränt falukorven tröstade vi oss med Texas Pecan glass. Nu funderar jag på att lägga mig i ett bad med en ansiktsmask av hounug. Sen rakt ner i sängen och hoppas på en god sömn så jag orkar med mötet på arbetsförmedlningen imorgon...

Inga kommentarer: