söndag 26 april 2009

Miner

Så här såg jag ut när vi var på del 2 på profylaxkursen idag. Det var en väldigt spännande och givande kurs som jag kan rekomendera för den som vill ha mer kött på benen om hur man kan hantera smärta, förbättra kommunikationen mellan partner och föderska samt hur en förlossning (i det flesta fall) går tilll. Solen sken idag igen och jag klädde mig efter solens strålar. Blommiga mammatajts från HM, randig klänning från Gina Tricot, kofta och sjal oxå från HM, armband från The Mine och skor från Din sko.

Jag var inte ett dugg sur idag, vet inte varför jag ser så sur ut på den här bilden. Men jag ville visa min fina kavaj/jacka och snygga väska. Båda från Monki faktiskt.

4 kommentarer:

muija sa...

Du är så fin och vacker! Magen ser helt fantastisk ut i randigt. Jag gillar verkligen att läsa din blogg, du verkar bara så äkta (låter kanske dumt men så är det bara). Jag kommenterar allt för sällan, men jag är en trogen läsare och ville bara meddela min sympat för allt som har hänt i livet ditt på sistone, jag kan inte ens föreställa mig hur hårt det är att förlora någon på det sättet. Jag önskar dig mycket ork och krafter och massor med solsken och positivitet!

egoflow sa...

Du klär väldigt bra i både dina kläder & din mage!

Fatima sa...

På den första bilden ser du härligt busig ut! :)

Sophie sa...

muija: vilka komplimanger! tusen och åter tusen tack! och tack för ork och kraft och solsken och posetivitet :) jag känner det redan!
egoflow: tack! jag känner mig fin :)
fatima: för din skull vettu ;)