torsdag 30 april 2009

Mera dans




Fått sova hyfsat inatt (om man jämför med natten innan) och kände mig därför nästintill utvilad när jag besökte arbetsförmedlningen i förmiddags. Hon gav mig komplimanger för mina sommriga kläder och trodde jag hade längre kvar än två månader. Hon förstod nog hur attraktiv jag är på arbetsmarknaden just nu. Efter det gick jag ett ärende till Götgatan i solen, sakta men säkert. Passade på att kolla om en fd kollega ville äta lunch med mig och det ville hon! Så en supertrevlig spontanlunch senare köpte jag en glass och åkte hem. Nu ska jag vila inför middag hos Partymannens syster ikväll. Det är ju valborgsmässoafton i afton. Trevligt.

Och för att det var så fint väder får ni ännu en liten dans.

2 kommentarer:

Lina sa...

Jag diggar din blogg! Rock on!

Sophie sa...

å men tackar. I will :)