lördag 18 april 2009

Skärpning


Så här såg jag ut när vi kollade kök och säng på Ikea idag inför stundande flytt. Det var kul, men sjukt jobbigt efter ett tag. Man får vara glad att man har energi någon del av dagen som en annan gravid påpekade. Sant. Jag må missa kvällen, men jag har iaf förmiddagarna. Fast just Ikea tröttar ju ut vem som helst. Det stället behöver man inte vara på smällen för vara slut efter. Ta tex partymannen. Enarmad och utpumpad tog han dessa kort på mig efter hemkomsten. Ingen riktig skärpa, dåligt ljus. Men det gör inget. Jag gillar han ändå.

Jeanskjol: ärvd
Top: HM
Hänglsen: HM (killavdelningen)
Skarf: HM (reafynd från igår)
Skor: Din sko
Mammastrumpbyxor: HM


1 kommentar:

Joanna sa...

din mage är så underbart fin.
helt friskt att vara avundsjuk på någon annans gravidmage och inte alls i led med resten av utseendefixeringen och känslan att alla andra är snyggare.

mkt fin.
och tjusig ny frisyr hela den dagen verkade vara väldigt innehållsrik (att du orkade!).