måndag 20 april 2009

Med och utan kavaj






Ok hörri, va tycker ni? Den går att knäppa nu, men om en månad blir det svårt. Den är dessutom snyggare öppen. Spara som vårjacka eller lämna tillbaka och försätta leta?

Jag ska åka in till stan i ett ärende och passa på att kolla på Topshop om de har nåt liknande. Sen kanske det blir lunch men med min vän S. Om vi orkar och hinner. Hon är oxå gravid, i samma vecka, och lika tröttig som jag :) Sen måste jag till Apoteket och köpa Rhinocort, har haft graviditetstäppa sen ca 2 månader tillbaka.

De tre senaste nätterna har varit bra. De första två vaknade jag bara 1-2 ggr och inatt; INGEN GÅNG! (Om man inte räknar med den gången vid 6-tiden när katterna vaknar och vill ha frukost) Det roliga är att jag igår kväll efter att jag sjungit lite för magen sa till magen: 'Vi kan väl sova hela natten inatt?'. H*n verkar ha lyssnat på sin mamma :)

4 kommentarer:

anna sa...

Behåll, du ser jättefin ut i den, dessutom är en bra att ha sen, när bebisen har kommit.

Anonym sa...

Du är jättefin i den. Bra att den är rymlig, för när bebisen är född kommer du att bli rätt yppig. Har själv gått upp 2 kupstorlekar nu när nya bebisen är fyra dagar gammal.
/Annika

Joanna sa...

spara!
urtjusig ju en sån vill jag också ha.

Anonym sa...

du är så fin med din växande mage!
//mia