lördag 5 februari 2011

Kategori; övrigt

Elsies två "riktiga" dagisdagar gick väldigt bra. Hon blev ledsen när jag skulle gå men snälla Pernilla på hennes avdelning ringde en stund senare och meddelade att allt gått bra en kort stund senare och att hon nu lekte och var glad. Likadant dag 2. När jag hämtade henne på fredag efm var hon glad och personalen öste trevliga ord om hur fint dagen gått. Gjorde mig väldigt stolt och glad.

Idag har vi firat Kira, min brorsdotter, som fyllde 1 år! Tyvärr har veckan sugit musten helt ur mig så efter kalaset är jag nu så trött att jag ska och lägga mig. Klockan är 20.21. Jag är så megagravid nu och börjar det bli riktigt jobbigt. Nu längtar jag så in i baljan mycket efter att det ska bli mars så att bebisen kan komma utan "komma för tidigt"...

Ja. Lite klag lyckades jag med att få in i dag. Duktig flicka.

Inga kommentarer: