söndag 13 februari 2011

Samma vecka, annan graviditet

Här ligger Elsie i magen och bakas. Det är den sista maj 2009 och jag har en månad kvar till beräknad förlossning. Nu vet vi ju att hon kom en vecka senare, den 6 juli. Jag var så rackarns snygg hela min förra graviditet. Fick plats i det mesta av min vanliga garderob och var dessutom väldigt snygg i håret (blir nästan sugen på att klippa mig men det ska jag inte, måste spara liiite till). Och några kilon smalare. Inte för att jag på något sätt tycker att jag är tjock nu, för det är jag inte. Men jag får inte plats i de kläder jag hade i förra graviditeten, främst pga av min bysts tillväxt, men även för att jag helt enkelt är större. Uttänjd :)

ps. Det här är ett förinställt inlägg. Jag ligger egentligen och sover nu, klockan 22.00. Just so you know.

2 kommentarer:

Yevonde sa...

Du är snygg nu med :) Och nu är det itne så lång tid kvar! Härligt! :)

Anonym sa...

vilken fin bild! och vad fin du var i håret. blir sugen på att klippa mig, men jag ska vara ståndaktig och spara... :)