onsdag 16 februari 2011

Lite av 4:an

Nu orkar jag inte jobba mer. Jag kommer såklart att hålla på med Ugglalala lite då och då, dessutom kommer jag jobba med en hemsida till min fars arbete, men på det stora hela ska jag vara hemma mycket, vila mycket och yoga mycket. Så att jag orkar umgås med Elsie efter dagis, hjälpa till med middagen ibland, natta Elsie då och då och prata med min sambo på kvällen. För att jag vill det och saknar dem. Jag är som en urvriden trasa på kvällarna när jag jobbar 8 timmar eller ränt 17 ärenden. Slut med det.

Måste samla kraft till förlossningen! Herrejösses, snart är det dax och jag orkar inte ens tappa upp ett bad. Nej. Nu blir det ändring.

Ledord tills Dutten kommer:
1. Vila
2. Yoga
3. Mysa med Johan och Elsie
(4. Blogga)

Slut på meddelande.

Inga kommentarer: