fredag 4 februari 2011

Suck...

Hanna skrev om en kommentar på Ebbas von sydows blogg ang alla "experter" som vet allt om hur livet är eller kommer bli när man får barn. Hatar det själv eftersom alla är olika, upplever saker olika och alla barn är olika. MEN jag hittade en ännu värre kommentar bland gratulationerna. Hoppas ni kan se bilden;




Människan ifrågasätter om hon verkligen "ville gifta sig i åttonde månaden" och frågar om
hennes föräldrar är nöjda nu. Jag fattar ingenting. Det kanske är så att Ebba och hennes mans gifter sig för sina föräldrar skull, men det skulle förvåna mig väldigt.

Men. Varför säger man så? Är det sånt som kallas "näthat"?

1 kommentar:

Charlotta sa...

Jag får lite panik av såna kommentarer. Är folk så? Tänker de så?
I såna fall finns det himla många människor som är jäkligt dumma i huvudet!
Och angående "blivandeföräldrarkommentarer", eller såna kommentarer de får. Jag spyr på dem! Nu har jag inte barn eller väntar barn, men fy sjutton, när den dagen och någon kommer och ska säja hur jag ska göra! Blä.
Oj, vad aggresivt det blev! Men det är verkligen något som retar livet ur mej.